reklama

Ochutnávka pivných tapasov v reštaurácii Clock Block - Miesto, kde čas nie je podstatný

Po dlhšej dobe som sa rozhodol stráviť víkend v našej nestarnúcej metropole. Bratislava neustále ukrýva mnoho nepoznaných a utajených miest, o ktorých vie len málokto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nakoľko som typ, ktorý nevysedáva celé dni doma, dostal som chuť na niečo nevšedné, nápadité a zároveň kontroverzné. Len nedávno mi známy odporučil istú reštauráciu v Petržalke, kde ponúkajú tradičné jedlá údajne moderným spôsobom. Volá sa Clock Block. Prebehol som ich webovú stránku, na ktorej mali práve uverejnenú pozvánku na ochutnávku pivných tapasov. Myslím si, že ma netrebalo 2-krát prehovárať, keďže na éru tapasov spomínam dodnes počas môjho pôsobenia na Iberskom polostrove. Obul som si decentné jarné poltopánky, obliekol druhotriednu košeľu a vybral som sa za gastronomickými zážitkami do mekky hip hopu, drog a kriminality.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Aj napriek tomu, že reštaurácia je skryto situovaná na začiatku Petržalky oproti Inchebe, nemal som vážnejšie problémy ju nájsť. Pri vstupe ma zaujali viaceré atrapy starodávnych hodín na stene, čo vo mne evokovalo akési múzeum času. Na opačnej strane dotvárali priestor kreslené hodiny s ponukou lokálnych pivovarov na výčape. Pivovary ako Kaltenecker či Wywar nemusím snáď predstavovať. Samotný interiér pôsobil veľmi príjemným dojmom s jemným nádychom industrializmu. Bol som rád, že som si mal vôbec kde sadnúť, nakoľko reštaurácia bola takmer do posledného miesta obsadená.

Obrázok blogu

V momente ako som začal listovať jedálny lístok, zazvonil zvonec a z kuchyne sa vyrútil čašník s táckou plnou tapasov. Pristavil sa aj pri mne s poslednými kúskami obsahujúcimi ljutenicu s bulharským syrom a nefalšovanou konskou klobásou. Ani som sa nestihol poriadne rozpozerať a už som rozmaznával svoje chuťové poháriky. K tomu som si doprial malé pivo Blond od pivovaru Lucky Bastard. Lahodné, jemne chmelené, skrátka výborné. Dal som si aj druhé. Po približne štvrť hodine mi v ušiach zazvonilo znova.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Tentokrát sa ku mne dostalo nivové raffaello na paradajkovom peste so sušenou rajčinou. Odvážna kombinácia avšak len za 1 Euro naozaj statočná porcia. Je vidieť, že domáci si naozaj potrpia ako na kvalitu, tak aj na kvantitu. Posledný kúsok, ktorý ma priviezol do stavu gastronomického opojenia bol malý jahňací hamburger. Skutočná lahôdka. Tu chuť mám v ústach doteraz. Takto som si naozaj dlho nepochutil. Nedalo mi to nepristaviť sa pri bare a spýtať sa ako často organizujú podobné podujatia. Čašník mi odpovedal, že každú sobotu. Po tom, čo som spomenul že píšem blogy, sa ma spýtali, či si to nechcem vyskúšať. Z recesie som vzal tácku do rúk a druhou rukou som zazvonil. Musím sa priznať, že podobný zážitok som nemal ani nepamätám. Je vidieť, že majiteľ Laco sa zaujíma naozaj o každého zákazníka. Je to príjemný človek so správnou dávkou humoru a hlavne so zlatými ručičkami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Čo dodať na záver. Clock Block je ojedinelá reštaurácia, ktorá sa len tak nevidí nielen v Petržalke, ale celej Bratislave. Vychutnáte si tu kvalitné pivo, ktoré sa pravidelne obmieňa a každú sobotu ochutnáte aj rôzne chute malých tapasov. Nezabudnite si pozrieť aj jedálny lístok. Na výber máte také špeciality ako konský guláš, zapekané držky či teľacie pľúcka. Celú inscenáciu tohto dokonalého divadla dotvára pohodová hudba a zdvorilý personál. Už teraz viem, že to nebola moja posledná návšteva tejto reštaurácie. 

Daniel Poluch

Daniel Poluch

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cestovateľ telom i dušou. Dobrodruh mapujúci najpopulárnejšie festivalové podujatia po celej Európe. Človek, ktorý žije život naplo a snaží sa vychutnať každú jednu sekundu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu